Find Topic here eg.: Batuk

Monday, August 2, 2010

Kenapa Aku masih Setia dengan Agel?

Kenapa aku masih setia menjual Trial Pek Agel? Kerana setelah aku mencuba yang lain, aku tak jumpa yang se'berkesan' dan se'istimewa' seperti Agel. Tiada yang lebih baik untuk baby yang perlukan rawatan secara natural dan selamat. Lagipun, setiap bulan tak putus-putus ibubapa prihatin menghubungiku untuk mencuba dan juga mengulang beli produk Agel ini.


Kalau aku berhenti, mungkin ada lagi bayi-bayi dan kanak-kanak kecil yang terus menderita akibat penyakit seperti selsema, ekzema dan batuk berpanjangan dan makan ubat yang melesukan buat sekian lama. Sekarang ni rata-rata bagitau susah nak cari dealer Agel. Jadi kalau ada antara ANDA yang berminat menjalankan tanggungjawab sosial sebagai penyelamat kepada keadaan kesihatan anak-anak kecil ini, marilah bersama-samaku. Percayalah setiap bulan sekurang-kurangnya aku akan beli 2 kotak untuk buat pek percubaan. Ramai yang suka mencuba dahulu sebelum jadi AHLI. Kalau aku tak buat set percubaan, bagaimana aku dapat tolong orang yang benar-benar ingin mencari penawar semulajadi ini dengan harga yang mampu beli? Mahal sangat kah harga Agel jika hendak dibandingkan nilai senyuman dan keceriaan anak-anak kecil tu. Bukan beli atau makan selalu pun. Biasanya yang cuba, selepas anak mereka sudah sembuh, kurang-kurang lagi 5-6 bulan baru makan semula kerana penyakit tidak lagi datang berulang setiap bulan seperti dahulu. Ada juga yang rasa berterima kasih kerana Alhamdulillah sudah 10 bulan anak mereka sihat sejahtera sejak kali terakhir kena selsema yang panjang dan mengambil Agel.



Baiklah, sehingga bertemu lagi. InsyaAllah nanti nak masukkan gambar Harith yang terbaru dan cerita dia kena Chicken Pox yang teruk 2 bulan lalu. Kini alhamdulillah wajahnya dah 'Hensem' semula. Tiada parut-parut yang nyata.

2 comments:

  1. salam Alin276
    apa khabar?Harith sihat?

    ReplyDelete
  2. salam Ummu,
    Alhamdulillah, Harith sihat, dah byk membebel. Banyak cakap..hehe

    ReplyDelete